SPIS TREŚCI
SAMOUCZEK
3 MIN
Czy na Biore.pl można dokonać zwrotu?
Maja z Biore.pl
19.11.2024
Biore.pl jest platformą sprzedażową, która ma obowiązek przestrzegać praw konsumenta, podobnie jak wszystkie prowadzące tutaj sprzedaż butiki. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Ustawowo jest na to 14 dni, podobnie jak sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie zwrotu, czy reklamacji, od momentu otrzymania przesyłki.
Gdzie szukać informacji o zasadach zwrotu i reklamacji?
Ogólne informacje na temat zwrotów i reklamacji dotyczących zakupów na Biore.pl znajdują się w naszej polityce zwrotów oraz regulaminie zakupów u każdego sprzedawcy.
Jak można dokonać zwrotu?
Aby dokonać zwrotu, należy skorzystać z dostępnego na Biore.pl formularza zwrotu.
Zawsze należy skontaktować się najpierw ze sprzedawcą dlatego, że każdy z nich ma inny adres do zwrotów, może posługiwać się innym formularzem lub sam proces może wyglądać inaczej, niż w popularnym sklepie internetowym. Należy pamiętać, że Biore.pl nie nadzoruje procesu zwrotów.
Jak skontaktować się ze sprzedawcą na Biore.pl?
Na Biore.pl aktualnie nie ma komunikatora przez który można bezpośrednio napisać do sprzedawcy. Można zrobić to przez formularz kontaktowy na stronie, wówczas pomoc techniczna Biore.pl udzieli niezbędnych informacji.
Informacje kontaktowe można znaleźć również bezpośrednio na profilu każdego sprzedawcy w zakładce “informacje”.
Zachęcamy Cię do zapoznania się z pozostałymi wpisami, w których pokazujemy jak poruszać się po naszej platformie i wyjaśniamy wiele przydatnych kwestii.