
SPIS TREŚCI
SAMOUCZEK
5 MIN
Jak ustawić paczkę zbiorczą na Biore.pl bez dodatkowych kosztów wysyłki?
Maja z Biore.pl
12.06.2024
Paczka zbiorcza daje nam super możliwość na obniżenie kosztów zamówienia u jednego sprzedawcy. Zamiast płacić za wysyłkę każdego oddzielnego zamówienia, możemy łączyć je w jedną paczkę i płacić za wysyłkę tylko raz. Trzeba przyznać, że to niemała oszczędność!
Łączenie zamówień na Biore.pl
Zakupy na Biore.pl zawsze łączymy w koszyku. Ten proces system wywołuje zazwyczaj samoistnie, kiedy stajemy przed wyborem pomiędzy WYSYŁAM, a ZBIERAM. Należy pamiętać, że zawsze po dodaniu nowych produktów do koszyka trzeba zrobić tam swego rodzaju porządek, czyli opłacić zamówienie i skierować je do wysyłki lub zatrzymać na paczce zbiorczej. Przykładowo: mamy dwa zamówienia w koszyku. Kiedy wybierzemy opcję ZBIERAM to system zapyta, czy połączyć zamówienia w jedno, kiedy potwierdzimy swój wybór, to koszt wysyłki zostanie zredukowany.
Nie mogę połączyć swoich zamówień w koszyku
Istnieje taka możliwość, że Twoje zamówienia nie będą chciały się połączyć w jedno, ale tylko wtedy, kiedy korzystasz z różnych kont lub robisz zakupy na Facebooku i na Biore.pl. Na szczęście stworzyliśmy proces łączenia kont na Biore.pl. Dzięki tej funkcjonalności możesz połączyć swoje zakupy z Facebooka z zakupami na Biore.pl. Jak połączyć swoje konta na Biore.pl? Tego dowiesz się z innego wpisu. Co ciekawe, łączenie kont wystarczy zrobić tylko raz w obrębie jednego sprzedawcy, aby swoje zakupy mieć już zawsze w jednym miejscu.
Jak połączyć zakupy u wielu sprzedawców na Biore.pl?
Aktualnie nie jest to możliwe. Każdy sprzedawca na Biore.pl to odrębny sklep, odrębna jednostka i odrębny magazyn produktów. Nie ma możliwości łączenia zamówień pomiędzy różnymi sklepami.
To chyba tyle w temacie Łączenia zakupów na Biore.pl. Zachęcamy Cię do sprawdzenia pozostałych wpisów z kategorii "samouczek", w których pokazujemy jak poruszać się po naszej platformie i wyjaśniamy wiele przydatnych kwestii.