
SPIS TREŚCI
SAMOUCZEK
2 MIN
Dlaczego nie widzę wszystkich produktów w koszyku na Biore.pl?
Maja z Biore.pl
12.06.2024
Bardzo często zdarza się, że klienci zgłaszają nam jakieś braki w swoim koszyku z zakupami:
- “Miałam więcej zamówień, ale teraz ich nie widzę”
- “Dlaczego usunięto mi z koszyka połowę zamówień?!”
- “Nie widzę w koszyku jednego zamówienia”
To tylko kilka przykładów popularnych pytań, które napływają na skrzynkę pomocy technicznej. Przyczyn może być kilka i nie zawsze jest to błąd systemu.
Masz kilka kont na Biore.pl
Być może założyłaś kiedyś konto na Biore.pl przez maila i przeglądarka zapisała dane do logowania, dlatego za każdym razem jak wchodzisz na Biore.pl z poziomu przeglądarki, to jesteś zalogowana i możesz od razu robić zakupy. Innym razem weszłaś na Biore.pl z linku, który sprzedawca umieścił w poście na Facebooku i zalogowałaś się przez Facebook. Bardzo możliwe i teraz gdzie są tamte zakupy? Spokojnie, wszystko da się wyprowadzić. Musisz po prostu połączyć swoje konta w jedno, aby zawsze widzieć zakupy w jednym miejscu. Tutaj znajdziesz szczegółowo wyjaśnioną procedurę łączenia kont na Biore.pl.
Połączyłaś konta, ale tylko u jednego sprzedawcy
Owszem, łączenie kont wystarczy zrobić tylko raz, ale w obrębie jednego sprzedawcy. Przykładowo: połączyłaś konto z Facebooka u Czarnej Perły ze swoim kontem na Biore.pl, ale tym razem zrobiłaś zakupy u Kajli na Facebooku i chcesz połączyć je z koszykiem na Biore.pl- nie działa! Odpowiedź jest prosta, tutaj też musisz zrobić łączenie kont.
Są to najczęstsze przyczyny problemów z koszykami na Biore.pl. Pamiętaj, że przyczyn może być wiele, dlatego warto dołączyć do naszej grupy na Facebooku, tam również staramy się pomagać i odpowiadać na Wasze pytania związane z obsługą Biore.pl.
Zachęcamy Cię do sprawdzenia pozostałych wpisów, w których pokazujemy jak poruszać się po naszej platformie i wyjaśniamy wiele przydatnych kwestii.