SPIS TREŚCI
SAMOUCZEK
4 MIN
Jak usunąć produkty z koszyka na Biore.pl?
Maja z Biore.pl
21.11.2024
Dodanie produktu do koszyka na Biore.pl oznacza zakup
Biore.pl to platforma zakupowa stworzona z myślą o sprzedaży na LIVE. W związku z tym proces zakupowy różni się nieco od procesu w standardowym sklepie internetowym. Dodanie produktu do koszyka na Biore.pl oznacza deklarację jego zakupu, dlatego tak ważne jest świadome podejmowanie decyzji przed kliknięciem w przycisk zakupowy.
Usuwanie produktów z koszyka na Biore.pl
Produkty dodane do koszyka na Biore.pl można usunąć samodzielnie, ale tylko pod warunkiem jeśli zamówienie nie zostało jeszcze przetworzone.
Co to oznacza?
Jeżeli zamówienie nie zostało opłacone, połączone z innym zamówieniem lub nie zaznaczono paczki zbiorczej, to nadal można usunąć produkt z koszyka. Wystarczy kliknąć w X przy produkcie.
Jeżeli natomiast jakaś czynność z powyższych została już wykonana, to usunięcie produktu z koszyka będzie wymagało interwencji pomocy technicznej Biore.pl lub samego sprzedawcy. Skorzystaj z formularza kontaktowego, aby skontaktować się z naszą pomocą techniczną. Możesz również napisać bezpośrednio do sprzedawcy na Facebooku, aby zgłosić chęć rezygnacji z jakiegoś produktu.
Usuwanie rezerwacji z koszyka na Biore.pl
Na Biore.pl istnieje możliwość zapisania się na listę rezerwową wtedy, kiedy dostępność produktu została wyczerpana. Listę swoich rezerwacji można łatwo sprawdzić w koszyku, w zakładce “lista rezerwacji”. Również w tym miejscu istnieje możliwość zrezygnowania z zapisu na rezerwę. Wystarczy kliknąć X przy wybranym produkcie i potwierdzić swój wybór.
Warto wykonać taką czynność, jeśli nie jesteś zainteresowana zakupem z listy rezerwowej, aby w momencie pojawienia się produktu w magazynie, nie blokować zakupu innym klientom. Więcej na temat rezerw możesz dowiedzieć się również z wpisu “Co to są rezerwy na Biore.pl”.
Czy mogę zostać zablokowana na Biore.pl?
Na Biore.pl istnieje możliwość zablokowania klienta przez sprzedawcę. Sprzedawca może dodać takie konto do “czarnej listy”, wówczas klient nie będzie miał możliwości dokonania zakupu ani na transmisji, ani w rolkach, ani w powtórkach.
Sprzedawcy zazwyczaj decydują się na zablokowanie “niesfornego” klienta, kiedy dokonuje wielu rezygnacji lub nie opłaca zamówionych produktów i pozostaje bez kontaktu.
Każdy sprzedawca posiada regulamin, w którym jasno określa warunki zakupów. Warto zapoznać się z takim regulaminem. Wystarczy wejść na profil sprzedawcy w zakładkę “Info”.
Temat usuwania produktów z koszyka na Biore.pl chyba został wyczerpany. Zachęcamy do zapoznania się z innymi naszymi wpisami z serii SAMOUCZEK, w których szczegółowo wyjaśniamy jak poruszać się po naszej stronie oraz jak zrobić udane zakupy na Biore.pl.