Blog

Poznaj aktualności związane z działaniem naszej platformy sprzedażowej Biore.pl

plus size
MODAPORADYPLUS SIZE

SPIS TREŚCI

FACEBOOK

4 MIN

Transmisje sprzedażowe ubrania plus size

Gabriela z Biore.pl

14.02.2024

Sprzedaż ubrań w Internecie, jak i dodatków i innych elementów garderoby jest coraz popularniejsza. To ciekawy i skuteczny sposób na nawiązanie relacji z klientami, natychmiastowej odpowiedzi na nurtujące ich pytania odnośnie do prezentowanego przedmiotu i realne zaprezentowanie danego modelu ubrania zgodnie z oczekiwaniami potencjalnego nabywcy. A jak sytuacja wygląda w przypadku, gdy chodzi o transmisje sprzedażowe plus size? Czy taka forma oferowania odzieży to dobry sposób na prowadzenie sklepu? Jak skutecznie sprzedawać odzież plus size w Internecie i co zrobić, aby za pośrednictwem transmisji na Facebooku pozyskać wielu nowych klientów i tym samym zwiększyć sprzedaż?

Czy transmisje sprzedażowe ubrań plus size to dobry pomysł?

Internet nasycony jest różnego rodzaju reklamami i symboliką pięknych modelek reklamujących nietuzinkowe fasony ubrań najbardziej znanych marek na świecie. Są to nie tylko drogie i znane marki, ale też projekty, w których dobrze może wyglądać osoba nosząca jedynie rozmiar S. Jednak w prawdziwym świecie większość kobiet nosi znacznie większe rozmiary, a także odzież plus size. Zapotrzebowanie na tego typu ubrania spowodowało, że jest coraz większe zainteresowanie właśnie na takie produkty. Również w świecie mody coraz częściej na wybiegach pojawiają się modelki w większych rozmiarach.

Coraz częściej też kupowane są ubrania plus size, a do popularnych kanałów sprzedażowych dołączyły również transmisje online, w tym te, prowadzone na Facebooku. Na portalach społecznościowych można niejednokrotnie kupić oryginalne i niepowtarzalne modele ubrań w doskonałych cenach. To świetny sposób na szybkie uzupełnienie brakującej garderoby, a także znalezienie czegoś wyjątkowego – również na specjalną okazję.

Jakie zalety mają transmisje sprzedażowe plus size?

Wiele kobiet o puszystych kształtach nadal nie czuje się dobrze w swojej skórze i nie jest zbyt pewna siebie. Transmisje sprzedażowe plus size to dla nich nie tylko możliwość znalezienia idealnych ubrań, nie wychodząc z domu, ale także szansa porozmawiania i spotkania się online z kobietami, które mają podobną figurę i również poszukują odzieży w podobnym rozmiarze.

Ubrania plus size sprzedawane za pomocą transmisji mogą być również pokazywane od dowolnej strony, a także przymierzane przez osobę prezentującą, czy też przybliżane do kamery. Pomaga to ukazać ich poszczególne detale, co często stanowi o podjęciu pozytywnej decyzji zakupowej. Jest to ogromna korzyść, która zdecydowanie działa na plus transmisji sprzedażowych w porównaniu do tradycyjnych form sprzedaży online.

Transmisje sprzedażowe online to także różne formy prezentowania ubrań, gdzie oferowane są zarówno produkty nowe, jak i używane. Dzięki temu każdy nabywca może znaleźć produkty, które interesują go zarówno pod kątem stylu czy też budżetu. Każda osoba może więc znaleźć odzież plus size, która mu odpowiada. Ponadto transmisja plus size to ciekawa forma reklamy i dodatkowy sposób sprzedaży dla wszystkich, którzy prowadzą swój tradycyjny sklep internetowy oraz posiadają dodatkowo profil na Facebooku. Takie działania z pewnością zwiększą sprzedaż i tym samym zyski z prowadzonej działalności.

Jak skutecznie sprzedawać ubrania plus size za pomocą transmisji?

Aby transmisje sprzedażowe plus size były prowadzone profesjonalnie i gwarantowały najwyższą jakość odbioru potencjalnym klientom, w pierwszej kolejności należy wziąć pod uwagę kwestie organizacyjne, a przede wszystkim sprzęt. W tym celu dobrze jest zorganizować statyw i urządzenie, które będzie rejestrowało transmisje. Wystarczy tu dobry smartfon z przednią kamerą. Warto pamiętać, aby przed rozpoczęciem transmisji wyłączyć wszystkie powiadomienia budzik, dzwonki i inne elementy, które mogłyby zakłócać przekaz.

Podczas nagrania musisz widzieć zarówno siebie, jak i komentarze osób obserwujących, a także prezentowaną odzież plus size. Produkt ten powinien być widoczny w całości, także jego poszczególne detale.

Drugą bardzo istotną kwestią jest dobre łącze internetowe. Prędkość przesyłania danych również będzie miała tutaj istotne znaczenie. To jakość obrazu i dźwięku często decydują o tym, jak długo potencjalny nabywca będzie oglądał określony materiał. Ponadto transmisje sprzedażowe plus size nie powinny mieć żadnych opóźnień, aby na bieżąco móc śledzić reakcje swoich kupujących.

Niemniej ważne jest również tło i sposób prezentacji towarów. Ubrania plus size powinny być dobrze wyeksponowane, a ich tło jednolite. Warto zadbać o to, aby w kadrze nie były widoczne żadne prywatne przedmioty czy inne osoby lub pomieszczenia. Prezentując odzież plus size, warto zestawiać ją z innymi propozycjami, proponując od razu całe zestawy i gotowe stylizacje oraz pokazując, w jaki sposób można wykorzystać dany model odzieży. Przy okazji warto też zaprezentować dodatki, które podkreślą figurę lub elementy garderoby o fasonie, który wyszczupli. Są to cechy ubrań, których osoby o krągłych kształtach często poszukują w częściach garderoby.

Gabriela z Biore.pl

O nas

Jesteśmy pierwszą w Polsce platformą sprzedażową, która posiada innowacyjny system zakupów na żywo. Nasi klienci mogą szybko i łatwo kupować tutaj różne produkty od ulubionych sprzedawców. Niegdyś tylko na transmisjach i powtórkach, a teraz również w krótkich filmach sprzedażowych, czyli w rolkach! Biore.pl jest niezależnym portalem sprzedażowym, który wspiera i promuje najlepsze butiki internetowe!

W czym

możemy pomóc?

Masz problem z zamówieniem? A może jesteś sprzedawcą i rozważasz wejście na Biore.pl? Jeśli interesuje Cię współpraca w segmencie wideo-live, to jesteśmy na nią otwarci! Nie ma na co czekać, skontaktuj się z nami!